Δημοφιλείς αναρτήσεις

Τρίτη, 14 Μαρτίου 2017

Το “κεφάλαιο” έλεγχος σκέψεων και συναισθημάτων !!.

«Δεν μπορώ» σημαίνει δύο πράγματα.. ή δεν ξέρω τον τρόπο – ή δεν θέλω να ξέρω !!. 

Το κεφάλαιο «έλεγχος των σκέψεων και των συναισθημάτων» θυμίζει Λερναία Ύδρα (κόβεις ένα κεφάλι, φυτρώνουν δέκα).. καθώς είναι άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου, και αχανές λαβύρινθος το μυαλό του !!. 
Ωστόσο εάν θέλουμε, μπορούμε να αποκτήσουμε γνώσεις σχετικά με τον έλεγχο των σκέψεων μας και των συναισθημάτων μας. 

Σχετικά με τον έλεγχο της σκέψης και των συναισθημάτων έχουν γραφεί πολλές θεωρίες, και άλλες τόσες εφαρμόζονται. Βέβαια, δεν έχουν το ίδιο αποτέλεσμα σε όλους, διότι ο κάθε άνθρωπος έχει την δική του μοναδική ψυχοσύνθεση, όπως και την δική του οπτική. Ωστόσο, για όλους μας ισχύει ο ίδιος κανόνας, «χρειάζεται να γνωρίσουμε τον εαυτό μας, για να βελτιώσουμε την ζωή μας». Επομένως, δεν μπορείς να “διδάξεις” σε κανέναν ποιο είναι το σωστότερο, αλλά μπορείς να τον βάλεις στην διαδικασία να σκεφτεί.
Αυτή είναι η δική μου τακτική, την οποία εφαρμόζω και μέσα από τα άρθρα μου. Απώτερος σκοπός μου είναι να κάνω κάτι χρήσιμο στον ελεύθερο χρόνο μου, κι εάν έστω ένας άνθρωπος επωφεληθεί, το θεωρώ μεγάλο επίτευγμα.  

Οι τίτλοι που δίνω στα άρθρα μου, ίσως να μην κινούν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, ή να αφήνουν να εννοηθεί κάτι διαφορετικό. Στην ουσία όμως τα θέματα είναι συνυφασμένα, ή κι αλλιώς, “κουμπώνουν” μεταξύ τους. Και καθώς το κεφάλαιο «έλεγχος της σκέψης και των συναισθημάτων» θυμίζει Λερναία Ύδρα (κόβεις ένα κεφάλι, φυτρώνουν δέκα), προτείνω να διαβάσετε τα παρακάτω άρθρα μου εάν σας έχουν διαφύγει, διότι σύντομα θα ακολουθήσουν τα νεότερα, στα οποία θα αναφέρομαι και στην διαχείριση διαφόρων συναισθημάτων – διαταραχών – φόβων και παθήσεων της σύγχρονης εποχής μας.

"Διαβάστε περισσότερα"... 

*Δεν έχουμε ψυχή – είμαστε Ψυχή *

Σύντομο αλλά περιεκτικό άρθρο μου, ώστε να συνειδητοποιήσουμε τον διαχωρισμό μεταξύ της ύλης μας (σώμα) και του άϋλου στοιχείου μας, την Ψυχή !!. Ωστόσο, καθώς η ψυχή είναι ο φορέας όλων των συναισθημάτων μας και ο εγκέφαλος καλείται αναλόγως να τα χειριστεί, χρειάζεται να αποκτήσει ο νους τον έλεγχο τους.
Ανοίξτε τον παρακάτω σύνδεσμο (πατήστε επάνω) και καλή σας ανάγνωση:

*ΒΡΟΧΗ* .. άλλους τους γαληνεύει, κι άλλους τους μελαγχολεί !!.

Βροχή..  η επίδραση της στην ψυχή !!
Σύντομο αλλά περιεκτικό το άρθρο μου, ιδιαιτέρως ενδιαφέρον. Καλή σας ανάγνωση: 
https://psychologyastrology.blogspot.gr/2016/09/blog-post.html


* Οι Μνήμες και η Ύπνωση .. αναδρομή σε προηγούμενη ζωή*

Στο συγκεκριμένο άρθρο μου εστιάζω στις ικανότητες του ανθρώπινου εγκεφάλου, και ειδικά σε ότι αφορά τις μνήμες μας. Κυρίως σε αυτήν που ονομάζουμε «Αισθητήρια Μνήμη», στην οποία αποθηκεύεται κάθε συναίσθημα που έχουμε βιώσει, και μας το φέρνει στην επιφάνεια σε ανύποπτους χρόνους. Επομένως, και σε αυτήν την περίπτωση χρειάζεται να αποκτήσουμε τον έλεγχο των συμπεριφορών μας.
_ Παράλληλα, αναλύω εμπεριστατωμένα τους λόγους που δεν μπορούμε να ανασύρουμε μνήμες, οι οποίες δεν έχουν αποθηκευτεί στον εγκέφαλο μας ως βιώματα αυτής της ζωής.  
Οπότε ανοίξτε τον παρακάτω σύνδεσμο και καλή σας ενημέρωση.


*Διανοητική νοημοσύνη (IQ) και Συναισθηματική νοημοσύνη (EQ)

Δύο ξεχωριστές ικανότητες του ανθρώπου. Ωστόσο, εστιάζω στην Συναισθηματική Νοημοσύνη, καθώς έχει άμεση σχέση με όλα τα προηγούμενα, αλλά και με τα άρθρα μου που θα ακολουθήσουν.
Η καλλιέργεια της συναισθηματικής νοημοσύνης, δεν απαιτεί γνώσεις - δεν απαιτεί "μυστήριες" διαδικασίες. Γινόμαστε οι ψυχο_θεραπευτές του εαυτού μας, οι ψυχαναλυτές των γύρω μας, και βελτιώνουμε την ζωή μας σε όλους τους τομείς. Έως και στoν επαγγελματικό.
Αφορά όλους μας όπως θα διαπιστώσετε, οπότε ανοίξτε τον παρακάτω σύνδεσμο, και καλή σας ενημέρωση.


*Εξάσκηση του μυαλού, με στόχο τις ευχάριστες σκέψεις*

«Έλεγχος των Σκέψεων – κατανόηση της Αισθητήριας Μνήμης» .. με εύκολη διαδικασία, διασκεδαστική, σε οποιοδήποτε χώρο και ώρα του εικοσιτετράωρου. Σας την προτείνω ανεπιφύλακτα, βασισμένη σε αρχαιοελληνικές πρακτικές μεθόδους !!
Ανοίξτε τον παρακάτω σύνδεσμο και καλή σας επιτυχία αγαπημένοι μου φίλοι και φίλες:



*Μουσικοθεραπεία .. εκπληκτικά αποτελέσματα*

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ:
Καλλιέργεια της Συναισθηματικής νοημοσύνης – Ψυχική ισορροπία – Επάνοδος αισιοδοξίας – Αύξηση αισθησιασμού – Σωστότερη κρίση !!.
Εύκολη διαδικασία και διασκεδαστική, η οποία συμπληρώνει την μέθοδο *Εξάσκηση του μυαλού, με στόχο ευχάριστες σκέψεις* !!.
Ανοίξτε τον παρακάτω σύνδεσμο και καλή σας επιτυχία αγαπημένοι μου φίλοι και φίλες μου:
https://psychologyastrology.blogspot.gr/2017/03/blog-post_24.html



*Διαίσθηση .. μπορούμε να την Αναπτύξουμε - να την Διευρύνουμε*

** Τί ορίζεται ως διαίσθηση ?!
Είναι μια έμφυτη πηγή γνώσεων που μας δόθηκε ως Δώρο, για να βελτιώνουμε την ποιότητα της ζωή μας.
Γνωρίζοντας πώς λειτουργεί, αποκτούμε καλύτερη και συχνότερη επαφή μαζί της. 
Αγαπημένοι μου φίλοι και φίλες μου, ανοίξτε τον παρακάτω σύνδεσμο για να διαβάστε την συνέχεια: https://psychologyastrology.blogspot.gr/2016/05/blog-post_43.html



*Οι χορδές των Αισθήσεων*  Η επίδραση των λέξεων στις Αισθήσεις μας !!.

Οι αισθήσεις μας φανταστείτε πως μοιάζουν με έγχορδο όργανο.
Κάθε λέξη – φράση – πρόταση ή αφήγηση, αγγίζει κάποιες απ’ αυτές τις ευαίσθητες χορδές των αισθήσεων. Και ανάλογα με τους ήχους που θα ακουστούν.. άλλοτε η ψυχή θα γαληνέψει – θα ταξιδέψει – θα ονειρευτεί – θα πλημμυρίσει ευτυχία.. ή και αντιστρόφως .. θα αναστατωθεί – θα πικραθεί – θα βυθιστεί σε θλίψη – θα φτερουγίσει από Τρόμο !!. 
Ανοίξτε τον παρακάτω σύνδεσμο για να διαβάστε την συνέχεια:
https://psychologyastrology.blogspot.gr/2017/04/x.html



*Ψυχανάλυση .. εναρμονίζεται ο νούς με την Ψυχή*  

Όλα τα συναισθήματα είναι όντως προϊόν της ψυχής. Αλλά, σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε σήμερα, εξαρτάται απ’ τον νού κατά πόσο τα κατανοεί – και κατά πόσο σωστά τα ερμηνεύει !!.
*Κατανοώ το παρελθόν .. δεν σημαίνει ότι το συγχωρώ, αλλά μαθαίνω να ζώ με αυτό.
*Αποδέχομαι το παρόν .. δεν σημαίνει ότι συμβιβάζομαι με την εξέλιξη, αλλά έχω επίγνωση των ευθυνών μου.
*Διεκδικώ επιθυμητή θέση στο μέλλον.. δεν σημαίνει ότι αποσκοπώ να υλοποιηθούν οι σκέψεις μου, αλλά ζητώ να υπάρχει προοπτική όπου κι αν επενδύσω τις επιθυμίες μου.
Όσα λοιπόν δεν είναι ευρύτερα γνωστά για την μέθοδο της Ψυχανάλυσης, και τα αποτελέσματα της.  

Ανοίξτε τον παρακάτω σύνδεσμο και καλή σας ανάγνωση αγαπημένοι μου φίλοι και φίλες μου.



*Το γλυκόπικρο συναίσθημα της Νοσταλγίας*

Ο ορισμός της Νοσταλγίας (Nostalgia) είναι περίπλοκος. Μας δημιουργεί γλυκόπικρα συναισθήματα που συνήθως δυσκολευόμαστε να τα χειριστούμε, καθότι τα ανασύρει η Αισθητήρια μνήμη μας. Συνιστώ να διαβάσετε το άρθρο μου, διότι πιστεύω ότι θα σας βοηθήσει να εναρμονίσετε το παρελθόν με το παρόν.
Ανοίξτε τον παρακάτω σύνδεσμο για να διαβάσετε την συνέχεια: 


* * Σταδιακά θα συμπληρωθούν νεότερες αναρτήσεις. 

ΜΑΡΙΑΝΝΑ
*Σύμβουλος σχέσεων - Ψυχαναλύτρια, Ψυχοερευνήτρια*

Σημειώστε:
Για πληροφορίες σχετικά με την δυνατότητα τηλεφωνικής επαφής μαζί μου, στείλτε μου μήνυμα σας στο 6993617550. Γράψτε το ονοματεπώνυμο σας και το νούμερο του τηλεφώνου σας, και θα σας καλέσω εγώ με δική μου χρέωση, εάν όμως ζείτε εντός Ελλάδος. 
Επίσης μπορείτε να μου γράψετε το μήνυμα στην δημόσια σελίδα μου στο facebook, Ψυχή & Αστρολογία.. ή να μου στείλετε E_mail.