Δημοφιλείς αναρτήσεις

Σάββατο, 29 Ιουλίου 2017

αρχείο *Πτυχές Ψυχής*

Όταν η ψυχή κραυγάζει για κατανόηση, και ο νους κωφεύει !!

** Το κεφάλαιο "ψυχοσωματικές παθήσεις"  τείνει να γίνει ανεξάντλητο. Οδύνες ψυχής – Αδιέξοδα του μυαλού ** 

Επομένως τα άρθρα μου συνεχίζουν να ποικίλουν σε ότι αφορά την ψυχική μας ισορροπία, και κυρίως, την αποφυγή διαταραχής της ψυχοσωματικής μας υγείας.
Και για να μην χρειάζεται να ψάχνετε τα σχετικά κείμενα μου, άνοιξα το συγκεκριμένο αρχείο μου με τίτλο «Πτυχές Ψυχής», στο οποίο σταδιακά αποθηκεύονται.

Είναι γεγονός λοιπόν ότι, «την σοφία του μυαλού την αποκτάς από την πείρα και τις γνώσεις, αλλά η σοφία της ψυχής αποκτάται μέσα από αφόρητους πόνους» !!.
Σίγουρα ακούγεται άδικο αυτό. Ωστόσο, εάν δεν γνωρίσουμε την αίσθηση της δίψας, δεν είμαστε σε θέση να διανοηθούμε έως πού μπορεί να φτάσει ο διψασμένος για λίγες σταγόνες νερό.
Ενδεχομένως ο ψυχικός πόνος να είναι μέρος της φύσης μας, ώστε να αναγκαστεί το μυαλό να αναζητήσει τρόπους για να ανακουφιστεί η ψυχή. Να συνεργαστεί δηλαδή μαζί της.
Το καλό νέο είναι ότι μπορούμε να βρίσκουμε τις ισορροπίες μας όταν γνωρίζουμε τις βασικότερες λειτουργίες του εγκεφάλου μας, όπως και τους λόγους που επανέρχονται στην μνήμη ανεπιθύμητα συναισθήματα.  


Καλή σας ανάγνωση αγαπημένοι μου αναγνώστες, και ελπίζω έστω με έμμεσο τρόπο, να σας φανούν χρήσιμα τα άρθρα αυτού του αρχείου μου: 

"Διαβάστε περισσότερα"...  


*Ότι δεν με σκοτώνει.. με κάνει πιο δυνατό* !!

Είναι αλήθεια ?!... ή λόγια παρηγοριάς ?!. 
Γνωστή η θεωρία «ότι δεν με σκοτώνει με κάνει πιο δυνατό», και σίγουρα οι περισσότεροι από εμάς σε δύσκολες στιγμές μας, ψάχνουμε τρόπους για να επιβεβαιώσουμε στον εαυτό μας την ορθότητα της θεωρίας αυτής.
Και η αλήθεια είναι ότι, η δύναμη στον άνθρωπο δεν μετριέται με τις αντοχές του στον πόνο και στην θλίψη, αλλά με τον βαθμό καθαρότητας της νοημοσύνη του. Το ορθό σκεπτικό είναι εκείνο που δίνει τις απαντήσεις που χρειάζεται η ψυχή, ώστε να αναζωπυρωθεί η θέλησης της για να συνεχίσει – και να ευτυχίσει.
Ανοίξτε τον παρακάτω σύνδεσμο και καλή σας ανάγνωση:


*Πανικός !!.. ελέγχεται και θεραπεύεται*

Κρίσεις Πανικού.. !!
Ο φόβος οδηγεί σε λανθασμένο σκεπτικό, το οποίο δημιουργεί τρομακτικές ψευδαισθήσεις. Επίσης ο άγνωστος κίνδυνος δημιουργεί πανικό..  και ο πανικός τα σοβαρά Σωματικά Προβλήματα.  
Ωστόσο οι φοβίες αποβάλλονται και ο πανικός αντιμετωπίζεται. Ανοίξτε τον παρακάτω σύνδεσμο και ενημερωθείτε.


*Διχασμός Προσωπικότητας*

*Δύο ή και περισσότερες προσωπικότητες στο ίδιο σώμα* !!  
Μέσα απ΄το συγκεκριμένο άρθρο μου αντιλαμβανόμαστε πως είναι στην φύση μας να έχουμε κι έναν δεύτερο εαυτό – δευτερεύουσα προσωπικότητα. Μάλιστα οι περισσότεροι από εμάς έχουμε βιώσει μια ήπιας μορφής διπλής προσωπικότητας. Ωστόσο.. έως ποιο σημείο άραγε είναι όντως υπό τον έλεγχο μας οι διαφορετικές προσωπικότητες, αλλά και πώς αντιμετωπίζεται ο διχασμός ως σοβαρή διαταραχή ?!.
Ανοίξτε τον παρακάτω σύνδεσμο και ενημερωθείτε:

 

Μυθομανία: Υπερβολή, ή Ψυχική Διαταραχή ?!

Γνωστή η έκφραση «της Χαλιμάς τα παραμύθια» !!

Και πράγματι, περί αυτού πρόκειται. Άρθρο μου που θα σας εκπλήξει, διότι το ψέμα και η υποκρισία διαφέρουν κατά πολύ απ’ την μυθομανία. Μάλιστα για μια μεγάλη μερίδα ατόμων, η μυθοπλασία είναι τρόπος ζωής !!.
Η ψυχιατρική δίνει εξηγήσεις γι’ αυτό το συχνό φαινόμενο. Ανοίξτε τον παρακάτω σύνδεσμο για να ενημερωθείτε: 

https://psychologyastrology.blogspot.gr/2017/07/blog-post_10.html

 


*Αντιμετωπίστε την Κατάθλιψη*

Η Κατάθλιψη περιγράφεται ως κινούμενη άμμος !!
Όταν η προσπάθεια μας αποδεικνύεται αποτυχημένη, ή όταν τα όνειρα μας - οι προσδοκίες μας ανατρέπονται, ή ακόμα, όταν νιώθουμε να έχουμε απογοητευτεί συναισθηματικά .. η αίσθηση της απώλειας ή του ανεκπλήρωτου συμβαίνει να λειτουργούν μέσα μας ως ανασταλτικοί παράγοντες. Και τότε.. εάν δεν αποδεχτούμε το ανεπιθύμητο αποτέλεσμα, κινδυνεύουμε να πέσουμε στην κινούμενη άμμο της Κατάθλιψης, δίχως μάλιστα να το συνειδητοποιήσουμε !!. 
Συμπτώματα Κατάθλιψης, τα οποία οδηγούν σε άνθρωπο ζωντανό νεκρό:
Ανοίξτε τον παρακάτω σύνδεσμο για να ενημερωθείτε:


*Στα δεσμά της Παραφροσύνης*

Η Εμμονή και η Προκατάληψη, κόρες της Παραφροσύνης !!. 
Στο Παράλογο σας συμβουλεύω να μην σκοτίζετε το μυαλό σας για να δώσετε λογικές εξηγήσεις, επειδή ο παράλογος νιώθει ικανοποίηση προκαλώντας προβληματισμούς στο μυαλό των άλλων. Σε αντίθεση με αυτό, η Παραφροσύνη είναι πάθηση εξαιρετικά οδυνηρή για τον παράφρονα. Γίνεται αντιληπτή μόνο όταν επιδεινωθεί.. ωστόσο υπάρχει θεραπεία.  
Ανοίξτε τον παρακάτω σύνδεσμο για να ενημερωθείτε:


*ΦΟΒΙΕΣ .. μία εικόνα χίλιες λέξεις*

Αγαπημένοι μου αναγνώστες. Παρακαλώ παρατηρήστε προσεκτικά την φωτογραφία που συνοδεύει το συγκεκριμένο άρθρο μου, καθώς είναι αυτονόητοι οι λόγοι που την επέλεξα για να συνοδέψει το συγκεκριμένο κείμενο μου.

ΜΑΘΗΜΑ: Συναισθηματική Αγωγή: Υπογράφει η πεντάχρονη τότε ακόμη, μικρή Αλίκη.
Ανοίξτε τον παρακάτω σύνδεσμο για να διαβάσετε την συνέχεια:


*Φόβοι για το Άγνωστο Μέλλον*

Άγνωστοι οι Σταθμοί στο ταξίδι της ζωής μας  !!.
Πράγματι, είναι ψυχοφθόρα η αγωνία όσον αφορά τις εξελίξεις στο μέλλον μας. Γι’ αυτό άλλωστε θα συμπληρωθούν αρκετά νεότερα άρθρα μου στο αρχείο μου *Πτυχές Ψυχής*.. καθότι «ο φόβος κάνει την γάτα να φαντάζει λιοντάρι» !!.
Αγαπημένοι μου αναγνώστες, ας χαλαρώσουμε, κι ας εξετάσουμε την ζωή μας ως ένα αναπόφευκτο εμπειρικό ταξίδι.
Ανοίξτε τον παρακάτω σύνδεσμο για να διαβάσετε την συνέχεια: 


*Ο Μπαμπούλας των παιδικών μας χρόνων*

Φοβίες οι οποίες ριζώνουν στο υποσυνείδητο, και μας ακολουθούν σε όλη την πορεία της ζωής μας !!.
Παιδικές - Εφηβικές εμπειρίες, μνήμες υποσυνείδητα συνδεδεμένες με “άγνωστες” λέξεις και ήχους. Άγνωστο θεωρείται ακόμη και το αθέατο, ή το απροσδιόριστο. Και μας τρομάζει, διότι δεν γνωρίζουμε εάν εγκυμονεί κινδύνους.
Και το Άγνωστο εξακολουθεί να δημιουργεί Πανικό.. καθώς ο “Μπαμπούλας” των παιδικών μας χρόνων, συνεχίζει να ζεί μέσα μας.
Αγαπημένοι μου αναγνώστες, το συγκεκριμένο άρθρο μου έχει ως σκοπό να αναγνωρίσουμε τους φόβους μας, ώστε να μπορούμε να ελέγχουμε τον Πανικό.
Ανοίξτε τον παρακάτω σύνδεσμο για να ενημερωθείτε:
https://psychologyastrology.blogspot.gr/2017/08/blog-post_9.html



*Διανοητική νοημοσύνη (IQ) και Συναισθηματική νοημοσύνη (EQ)


Δύο ξεχωριστές ικανότητες του ανθρώπου. Ωστόσο, εστιάζω στην Συναισθηματική Νοημοσύνη, καθώς έχει άμεση σχέση με όλα τα προηγούμενα, αλλά και με τα άρθρα μου που θα ακολουθήσουν.
Η καλλιέργεια της συναισθηματικής νοημοσύνης, δεν απαιτεί γνώσεις - δεν απαιτεί "μυστήριες" διαδικασίες. Γινόμαστε οι ψυχο_θεραπευτές του εαυτού μας, οι ψυχαναλυτές των γύρω μας, και βελτιώνουμε την ζωή μας σε όλους τους τομείς. Έως και στoν επαγγελματικό.
Αφορά όλους μας όπως θα διαπιστώσετε, οπότε ανοίξτε τον παρακάτω σύνδεσμο, και καλή σας ενημέρωση.




Θα ακολουθήσουν νεότερα.

ΜΑΡΙΑΝΝΑ
*Σύμβουλος σχέσεων - Ψυχαναλύτρια, Ψυχοερευνήτρια*


Σημειώστε:
Για πληροφορίες σχετικά με την δυνατότητα τηλεφωνικής επαφής μαζί μου, στείλτε μου μήνυμα σας στο 6993617550. Γράψτε το ονοματεπώνυμο σας και το νούμερο του τηλεφώνου σας, και θα σας καλέσω εγώ με δική μου χρέωση, εάν όμως ζείτε εντός Ελλάδος. Επίσης μπορείτε να μου γράψετε το μήνυμα στην δημόσια σελίδα μου στο facebook, Ψυχή & Αστρολογία.. ή να μου στείλετε E_mail.